Гарантія якості

Висока якість товарів, що підтверджується гарантією від виробника від 12 місяців. Термін експлуатації не менше 10-15 років.

Гарантійний і не гарантійний випадок.

«Гарантійний випадок» – будь-який заводський шлюб або несправність, що виникла з вини виробника та виявлена ​​під час гарантійного терміну експлуатації. Під гарантійні зобов'язання не підпадають:

  • механічні пошкодження, що виникли внаслідок удару, падіння або аварії на виробництві;
  • ушкодження, що виникли внаслідок роботи обладнання з перевищенням меж навантажувальних характеристик, заявлених виробником;
  • пошкодження, спричинені використанням обладнання не за призначенням, несправністю, що виникли як наслідок порушення правил та умов експлуатації, обслуговування, транспортування або зберігання;
  • електричні пошкодження вузлів і деталей обладнання, отриманих в результаті стрибків напруги в мережі, неправильних підключень, неправильного вибору напруги живлення, використання запобіжників підвищеного струму спрацьовування або «жучків»;
  • електричні пошкодження вузлів та деталей обладнання, пов'язаних з потраплянням на них води та інших рідин;
  • електричні пошкодження, що виникли внаслідок дії сильних електромагнітних полів, наприклад, що виникли як наслідок зварювальних робіт, грозового розряду, інших факторів; • пошкодження, пов'язані з життєдіяльністю комах, тварин та інших живих організмів;
  • несправності, отримані в результаті використання неоригінальних запасних частин, а також внаслідок залучення для обслуговування, ремонту або модифікації обладнання приватних осіб або організацій, які не мають сертифіката виробника на право виконання таких робіт;
  • несправності, що виникли внаслідок нормального зносу або закінчення терміну служби компонентів обладнання (витратних матеріалів, батарейок, акумуляторів, ламп, запобіжників тощо);
  • несправності, що виникли внаслідок використання приладдя, витратних матеріалів або інших деталей, не схвалених фірмою виробником та/або фірмою-постачальником.

Клієнт має право вимагати від сервісної служби усного роз'яснення про причини виходу обладнання з ладу, а також письмового висновку про причину відмови, якщо випадок не гарантійний.