Розширені умови повернення та обміну товару

Умови повернення та обміну товару

Перевірка комплектності та зовнішнього вигляду товару на відсутність сколів, подряпин, тріщин, вм'ятин або інших пошкоджень здійснюється Покупцем до моменту оплати.

Після здійснення повної перевірки, Покупець підписує акт приймання-передачі у графі «Замовлення прийняв, комплектність повна, претензій до зовнішнього вигляду товару не маю. З умовами повернення та обміну товару ознайомлено».

Після підписання акта приймання-передачі, претензії до Продавця з приводу наявності зовнішніх дефектів товару, недостатньої кількості та некомплектності не приймаються.

2. Поверненню та обміну не підлягають такі товари:

  • скляні, дерев'яні та гумові складові та частини (кришки, колби, ущільнювачі тощо);
  • запобіжні клапани та термодатчики;
  • скляні кришки та ручки;
  • масляни, молочниці, цукорниці, попільнички, чашки, турки, ємності для харчових продуктів, терки, салатниці, друшляки, штопори, фруктівниці, соусники, солянки, яйцерізки, горіхоколи, консервні ключі, кухонні молотки, преси для часнику, преси цитрусових, овочерізки, подрібнювачі солі та перцю;
  • вироби з дерева;
  • кухонні набори (шумівки, кухарські лопатки, половники, кухарські вилки та ін.);
  • столові прилади (ложки, вилки тощо);
  • ножі, топірці;
  • точилки та мусати;
  • посуд зі скла;
  • посуд із фарфору;
  • посуд із кераміки.

3. Право на повернення та обмін товару втрачається у таких випадках:

3.1. При пошкодженні, що виникли внаслідок порушення правил та умов експлуатації, описаних в інструкціях з догляду за посудом:

  • при перегріванні;
  • при падінні виробу;
  • при умисній поломці;
  • при деформації;
  • при пошкодженнях, що виникають при загвинчуванні та відкручуванні, відкритті та закритті та інших випадках, викликаних надмірним додатком сили;
  • при механічних пошкодженнях зовнішньої або внутрішньої поверхні (подряпини, потертості тощо);
  • при неправильному зберіганні;
  • якщо пошкодження виникло внаслідок стихійних лих (природних пожеж, повеней та ін.), нещасних випадків, пожеж;
  • якщо пошкодження виникло внаслідок навмисних або необережних дій з боку покупця або третіх осіб, а також домашніх вихованців;
  • якщо виріб використовувався з метою, не передбаченою інструкцією;
  • при самостійному ремонті та зміні виробу.

3.2. При природних змінах зовнішнього вигляду та властивостей виробу, що виникли в процесі експлуатації:

  • при появі плям, точок вапна та іншого;
  • при нормальному зносі ріжучих частин внаслідок експлуатації;
  • при природній зміні кольору металу *.
    • * Золотистий або блакитний відтінок, що виникає внаслідок надмірного перегрівання посуду або приготування деяких продуктів (томати, лимон, овочі, розсоли та ін.) є характерним для посуду з нержавіючої сталі і жодним чином не впливає ні на функціональні властивості посуду, ні на якість їжі, що готується. Видалити такі плями можна за допомогою спеціальних засобів для чищення виробів із нержавіючої сталі.

4. Обмін та повернення товару

Для обміну чи повернення товару згідно зі ст. 9 Закону України "Про захист прав споживачів" необхідне дотримання таких умов:

  • повертаний товар не може бути у використанні, тобто. є новим (корпус в ідеальному стані, збережені усі захисні плівки, упаковка, документи, запаяні у пластикові пакети, комплектуючі не розпаковувалися тощо);
  • з дня придбання минуло не більше 14 днів, не рахуючи дня покупки.

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, можливо придбати будь-які інші товари з наявних в асортименті з відповідним перерахунком вартості або отримати назад гроші в розмірі вартості поверненого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому надходженні відповідного товару у продаж .

Під час повернення грошей за товар розрахунки з покупцем проводяться виходячи з вартості товару на момент його покупки. Гроші повертаються покупцю в день пред'явлення відповідної вимоги, а у разі неможливості повернення грошей у цей день – в інший термін за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом 14 днів з дня написання заяви. Гроші за послугу доставки товару не повертаються.

У разі повернення товару, відправленого не післяплатою, відправленого транспортною компанією, для отримання повернення грошей необхідно відправити даний товар на той же склад з якого був відправлений товар (склад та відправник зазначений у декларації транспортної компанії). Після отримання товару на складі та огляду комісією, замовнику повідомляють про можливість повернення товару. У разі неможливості прийому товару, за умови недотримання правил повернення товару, товар повертається клієнту назад транспортною компанією, із зазначенням оплати за доставку самим клієнтом. У разі прийому товару комісією, повернення грошей здійснюється згідно з вищеописаною процедурою.

Для заміни або повернення товару необхідно мати при собі:

  • товар (і всю його комплектацію);
  • товарний чек (акт прийому-передачі);
  • паспорт покупця.