Порядок роботи з рекламним зверненням

Порядок роботи з рекламним зверненням

Перевірка на відповідність заявленій якості та зовнішній відповідності продукції повинна проводитися перед оплатою товару Покупцем.

Після перевірки продукції у відділенні пошти або при отриманні кур'єром за призначеною адресою, після підпису акта приймання-передачі, претензії до Продавця щодо невідповідності кількості продукції, комплектації або зовнішніх пошкоджень не прийматимуться.

Покупець може відмовитися від товару при виявленні невідповідності вимог до якості, зовнішнього вигляду продукції (деформованість, сколи, тріщини, подряпини та інше) у поштовому відділенні при отриманні перед оплатою або може зв'язатися з менеджером з продажу для уточнення подальших дій із ситуацією, що склалася .

1. Покупцеві необхідно надати необхідну інформацію щодо рекламації продукції, а саме:

  • Код товару та найменування продукції
  • Номер рахунку (витратної накладної з придбання продукції)
  • Кількість продукції з вадами
  • Перелік вад продукції (деформації, зовнішні невідповідності)
  • До рекламації важливо додати фото-, відеоматеріали з зафіксованими пошкодженнями та надіслати за допомогою Viber або електронної пошти.

Зафіксовані матеріали, а саме фото та/або відео повинні бути відповідної якості, щоб було можливим наочно розпізнати продукцію, пошкодження (ваду) та можливу причину деформації або несправності.

При зміні рівня шуму в процесі роботи обладнання або іншої несправності потрібно зняти відео доказово з детальною зйомкою цієї проблеми.

2. При невідповідності кількості продукції для надання рекламації Покупцеві необхідно надати цю інформацію:

  • Код продукції та найменування
  • Номер рахунку (витратна накладна при отриманні)
  • Кількість за вказаним рахунком
  • Фактична кількість

При отриманні продукції за кількістю найменувань більше 10 товарів та/або загальною кількістю товарів за накладною більше 40 шт, які роблять майже неможливим перевірку всіх одиниць продукції при отриманні у відділенні пошти, слід більш детально робити огляд упаковки продукції на наявність дірок у упаковці, намоканні, явні деформації зовнішньої частини упаковки.

Рекламаційні звернення на невідповідність заявленого в накладній кількості товару та/або якості (можливих вад) приймаються згідно з пунктами 1 та 2 на Viber або електронну пошту в такі строки:

  • Невідповідність кількості товару – не пізніше 3-х робочих днів, включаючи день отримання товару;
  • Щодо явних дефектів товару – не пізніше 5-ти робочих днів, включаючи день отримання товару;
  • Щодо дефектів. прихованих усередині упаковки* – не пізніше 14 календарних днів;
  • Щодо дефектів виробничого характеру – протягом гарантійного терміну на продукцію.
  • Рекламаційне звернення, що надійшло на розгляд, приймається протягом 3-х робочих днів, за відсутності у необхідності додаткової інформації щодо цього звернення.
  • Заміна рекламного товару здійснюється лише після його отримання на склад.

E-mail для надсилання рекламних звернень: horecaequip05@gmail.com

Viber для надсилання рекламних звернень: +380504501105

* До цього пункту не належать; скляні, дерев'яні та гумові складові та частини (кришки, колби, ущільнювачі тощо); запобіжні клапани та термодатчики; скляні кришки та ручки; маслянки, молочниці, цукорниці, попільнички, чашки, турки, ємності для харчових продуктів, терки, салатниці, друшляки, штопори, фруктівниці, соусники, солянки, яйцерізки, горіхоколи, консервні ключі, кухонні молотки, преси для часнику, преси для преси , подрібнювачі солі та перцю; вироби з дерева; кухонні набори (шумівки, кухарські лопатки, половники, кухарські вилки та ін.); столові прилади (ложки, вилки тощо); ножі, топірці; точилки та мусати; посуд зі скла; посуд із фарфору; посуд із кераміки. 

Цей товар є обов'язковим для перевірки на поштовому відділенні.