Гарантійні зобов'язання

Гарантійний та не гарантійний випадок.

Шановні клієнти Звертаємо Вашу увагу, що згідно з п. 3 ст. 4 Закону України "Про захист прав споживачів" споживач зобов'язаний:

  • Перед початком експлуатації товару уважно ознайомитися з правилами експлуатації, викладеними у поданій виробником (продавцем) документації на товар;
  • У разі потреби роз'яснень умов та правил використання товару - до початку використання товару зверніться за роз'ясненнями до продавця (виробника) або іншої зазначеної в експлуатаційній документації особи, яка виконує їх функції;
  • Користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням та дотримуватися умов (вимог, норм, правил), встановлених виробником товару в експлуатаційній документації;
  • З метою запобігання негативним для споживача наслідкам використання товару дотримуватись передбачених виробником у товарі методів безпеки та передбачених експлуатаційною документацією спеціальних правил, а у разі відсутності таких правил у документації дотримуватись звичайних зрозумілих методів безпеки. встановлених для товарів що така.

  Після отримання товару у пунктах видачі продавця чи транспортної компанії, або адресної доставки, товар вважається прийнятим у кількості та якості, зазначеній у супровідній документації, чи відправленій електронним способом (email, МeДок, viber, telegram тощо). Тому у разі необхідності повернення або обміну протягом 14 днів (тільки для фіз.осіб), при виявленні дефектів, які описані нижче, товар повернути або обміняти буде неможливо, і він не підлягатиме гарантійному ремонту.

Виробник встановлює гарантійний термін на кожен виріб окремо, з дати продажу виробу через роздрібну мережу за умови виконання користувачем правил транспортування, зберігання, монтажу та експлуатації виробу. У разі появи порушень у роботі виробу з вини виробника протягом гарантійного терміну користувач має право на безкоштовне усунення недоліків виробу за допомогою здійснення виробником гарантійного ремонту. Гарантійний ремонт полягає у виконанні робіт, пов'язаних із усуненням недоліків виробу, для забезпечення можливості використання такого виробу за призначенням протягом гарантійного терміну. Усунення недоліків здійснюється за допомогою заміни або ремонту комплектуючих або окремої комплектуючої виробу.

Гарантійний ремонт товару зберігається протягом гарантійного терміну при пред'явленні Покупцем документів, що підтверджують купівлю товару. Модель виробу повинна відповідати моделі, вказаній у посібнику користувача. Без правильно оформленої гарантії або за виправлення в паспорті претензії до якості не приймаються. З питань гарантійного обслуговування звертайтесь до продавця.

Гарантія на товари, які були у використанні.

Ч. 2 статті 8 ЗУ ««Про захист прав споживачів» встановлені особливі умови для товарів, які реалізуються вже вживаними, — «Щодо непродовольчих товарів, які перебували у використанні та були реалізовані через роздрібні комісійні торгові підприємства, вимоги споживача, зазначені в частині першій статті 8, задовольняються за згодою продавця. Відповідно до цієї частини, задовольняються вимоги споживача щодо товарів, гарантійний термін на які не закінчився.

Таким чином на товари, які знаходилися у використанні (б/в, з майстер класу, пошкоджені, знижені в ціні тощо) наша компанія не надає гарантійних зобов'язань. Ремонт та транспортні витрати оплачується за рахунок покупця.

"Гарантійний випадок" – будь-який заводський шлюб або несправність, що виникла з вини виробника і виявлена в ході гарантійного терміну експлуатації.

Гарантійний сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті, оскільки під гарантійні зобов'язання не підпадають:

  • ненадання користувачем виробу в комплектності, вказаній у посібнику користувача, у тому числі демонтаж користувачем комплектуючих виробу;
  • невідповідність моделі, марки виробу даним, зазначеним на упаковці виробу та в посібнику користувача;
  • наявність зовнішніх пошкоджень корпусу (пошкодженнями не є зовнішні зміни виробу, необхідні для його монтажу) та внутрішніх вузлів виробу;
  • використання виробу не за призначенням;
  • порушення користувачем правил монтажу виробу;
  • порушення користувачем правил керування виробом;
  • закінчення гарантійного терміну виробу;
  • порушення користувачем правил зберігання виробу;
  • вчинення третіми особами протиправних дій стосовно виробу;
  • відсутність розрахункового документа, що підтверджує факт покупки виробу.
  • механічні пошкодження, що виникли внаслідок удару, падіння чи аварії на виробництві;
  • порушення безпеки гарантійних пломб
  • виконання ремонту сторонніми організаціями
  • ушкодження, що виникли внаслідок роботи обладнання з перевищенням меж навантажувальних характеристик, заявлених виробником;
  • пошкодження, спричинені використанням обладнання не за призначенням, несправністю, що виникли як наслідок порушення правил та умов експлуатації, обслуговування, транспортування або зберігання;
  • електричні пошкодження вузлів та деталей обладнання, отриманих в результаті стрибків напруги в мережі, неправильних підключень, неправильного вибору напруги живлення, використання запобіжників підвищеного струму спрацьовування або «жучків»;
  • електричні пошкодження вузлів та деталей обладнання, пов'язаних із попаданням на них води та інших рідин;
  • електричні пошкодження, що виникли в результаті дії сильних електромагнітних полів, наприклад, зварювальних робіт, що виникли як наслідок, грозового розряду, інших факторів;
  • ушкодження, пов'язані з проникненням та життєдіяльністю комах, тварин та інших живих організмів;
  • несправності, отримані внаслідок використання неоригінальних запасних частин, і навіть внаслідок залучення обслуговування, ремонту чи модифікації устаткування приватних осіб чи організацій, які мають сертифікат виробника на право виконання таких робіт;
  • несправності, що виникли внаслідок природного зносу або закінчення терміну служби компонентів обладнання (витратних матеріалів, батарейок, акумуляторів, ламп, запобіжників тощо);
  • несправності, що виникли внаслідок використання приладдя, витратних матеріалів або інших деталей, не схвалених фірмою виробником та/або фірмою-постачальником.
  • самостійного ремонту чи зміни внутрішнього пристрою чи здійснення доробок виробу;
  • заміна та використання вузлів, деталей та комплектуючих виробу, не передбачених виробником;
  • випадкових чи умисних ушкоджень, заподіяних споживачем;
  • неправильного підключення або експлуатації в електромережі
  • порушення правил експлуатації, зазначених у інструкції;
  • дефектів, викликаних стихійним лихом, а також виходу виробу з ладу внаслідок виникнення обставин непереборної сили (пожежі, повені, землетрусу, війни, військових дій будь-якого характеру, блокади) та інших форс-мажорних обставин.
  • А також інших причин, які можуть бути додатково зазначені у гарантійному аркуші виробника, що супроводжується товаром. 

Гарантійний ремонт виконується у майстерні або на місці експлуатації лише уповноваженими представниками виробник/імпортера безпосередньо з наданням офіційних документів.

Консультування будь-якими каналами зв'язку та спонукання до самостійного ремонту не є гарантійним ремонтом та не надається уповноваженими представниками виробник/імпортера, та розцінюється як самостійне втручання.

Транспортні та інші витрати

  Транспортування можливо несправного товару з необхідними документами до сервісного відділу здійснюється споживачем. Або споживач оплачує транспортні витрати (відрядження) для поїздки до місця експлуатації обладнання/товару.

Доставка, розпакування, встановлення, монтаж, підключення до мережі, пуско-налагодження, навчання, інструктаж та інші послуги не входять у вартість товару та гарантійні зобов'язання. Ці послуги оплачуються окремо. А також необхідно враховувати, що ці послуги можуть надавати особи, акредитовані конкретним виробником і які мають необхідну кваліфікацію, підтверджену документом, виданим органами освіти, з належним чином оформленням актів монтажу та пуску в експлуатацію.

Гарантійний ремонт не включає:

  • періодичне технічне обслуговування;
  • монтаж/демонтаж виробу;
  • налаштування виробу

  Холодильне, технологічне, вагове, вентиляційне, кліматичне обладнання, а також інше обладнання, представлене на сайті, передбачає планове технічне обслуговування, обумовлене в паспорті або договорі на ТО. У разі виявлення причин поломки обладнання, внаслідок не проведення Технічного обслуговування, сервісний центр має право відмовити в гарантійному обслуговуванні, оскільки це є порушення правил експлуатації. Виробник виробів не приймає претензій, якщо протягом гарантійного терміну не проводилося сервісне обслуговування або проводилося особами, які не мають на це відповідного дозволу.

Терміни виконання робіт.

  • Діагностика виробів усіх категорій здійснюється від 5 робочих днів із дня отримання товару.
  • Виконання ремонту проводиться протягом 14 робочих днів із дня отримання товару.
  • У разі необхідності заміни певних компонентів, запчастин або модулів терміни ремонту можуть тривати на час, необхідний для закупівлі та надходження комплектуючих до сервісного центру.
  • При не гарантійному ремонті всі роботи проводяться після діагностики або формування пропозиції щодо ремонту та погодження вартості ремонту із замовником.
  • Якщо при діагностиці або ремонті будуть встановлені додаткові несправності або пошкодження, які не вказані замовником під час відправлення виробу, ремонт припиняється до узгодження подальших дій із замовником. Термін ремонту при цьому може збільшуватись на час, необхідний для узгодження.
  • Термін доставки обладнання від клієнта в гарантійну майстерню і назад, не є "терміном гарантійного ремонту", а тому залежить від зовнішніх факторів.

Додаткові умови гарантії

  • Гарантія розповсюджується на обладнання в цілому, при заміні складових частин, при гарантійному обслуговуванні, термін дії гарантії на замінені частини не може перевищувати терміну гарантії на обладнання в цілому.
  • Гарантійні зобов'язання не поширюються на витратні матеріали та будь-які інші змінні елементи, що мають природний обмежений період працездатності (лампи, картриджі, нагр. елементи, шторки до холодильних вітрин та ін.)
  • Гарантії також не підлягають пошкодженню, що виникли під час транспортування, завантаження, розвантаження
  • Клієнт має право вимагати від сервісної служби усного роз'яснення про причини виходу обладнання з ладу, а також письмового висновку про причину відмови, якщо випадок не гарантійний.
  • Відповідно до політики вдосконалення продуктів, виробник залишає за собою право на введення змін у конструкцію, упаковку та технічні параметри, що вказуються в технічній документації без попередження.

Права та обов'язки за рамками гарантійних обов'язків

  Якщо не підтвердиться гарантійний випадок, заявник зобов'язаний сплатити вартість роботи з дефектування, а також у разі потреби ремонт, запасні частини та інші супутні витрати.

  Клієнт зобов'язаний забрати товар із гарантійного/не гарантійного ремонту або відмови у ремонті з майстерні протягом 15 днів. Інакше нараховуватиметься плата за складське зберігання, у розмірі 500 грн/м.куб. на місяць (кратність до більшої сторони до цілого числа). Якщо після закінчення трьох місяців товар не буде забраний, то на підставі акта товар або буде утилізовано, або передано на реалізацію як знижений у ціні, для відшкодування витрат на складське зберігання.

Одержання виробу після ремонту

   При отриманні виробу після ремонту обов'язково перевірте наявність документації та всіх комплектуючих, перевірте виріб на предмет справності.