Притискний гриль Hendi 263907 двохпостовий справа рифлена / зліва гладка
- Виробник: Hendi
- Код товара: HE11391
Професійний контактний гриль Hendi, оснащений подвійною підставкою для гриля, з лівого боку з гладкою поверхнею, з правого - з рифленням. Найкраща якість, бездоганна обробка та виняткова функціональність роблять продукцію Hendi придатною для будь-якої кухні. У комплекті дротяна щітка для чищення.
- 1/2 гладка, 1/2 рифлена
- корпус із нержавіючої сталі
- поверхня нагріву з чавуну з керамічним покриттям
- піддон для жиру та залишків грилю
- з кнопкою включення/вимкнення
- термостат з плавним регулюванням температури до 300 ° C, контрольна лампа
- поверхня гриля 475 х 230 мм
- чиста щітка в комплекті
- харчування / потужність 230 В / 3600 Вт
- габаритні розміри 570x370x(H)210 мм
Ідеально підходить для приготування на грилі та розігріву хліба, шматків м'яса, сосисок, овочів тощо. догляді та чистці. Корпус з нержавіючої сталі 18/10 гарантує довговічність. Нагрівальні елементи високої потужності швидко нагрівають грилі. Вентиляційні отвори захищають гриль від перегріву. Нижній гриль оснащений заднім і бічними бортиками і знімним піддоном для збору крапель, що полегшує очищення. нагрівання та кабелем живлення 1,7 м із заземленою вилкою.Гумові ніжки знижують ймовірність випадкового руху під час використання.Щітка для чищення гриля входить в комплект.Обладнаний двома незалежно керованими термостатамиРобоча поверхня 475x230 ммПрава сторона рифлена, ліва - 1/2 рифлена 2 гладка
У зв'язку з військовим становищем, наявність, ціну (комерційний курс може відрізнятися від офіційного або валютних аукціонів) та можливість відвантажень уточнюйте у менеджерів.
Цей товар може мати пошкоджену упаковку / використовувався на виставках або на майстер-класах / мати сліди експлуатації, незначне зношування, а також інші параметри уцінки або комплектації. Уточнюйте цю інформацію у менеджерів
ВАЖЛИВА НФОРМАЦІЯ!!! І НЕ КАЖИТЬ ЩО НЕ ЗНАЛИ!!!
- Особливі умови оплати:
- Накладним платежем до регіонів зони №1
- відправлення можливе після отримання завдатку в розмірі вартості доставки в обидва кінці. У разі не забору вантажу завдаток йде на компенсацію трансортних витрат.
- надсилання товарів вартістю до 5000грн. Понад - відправка по 100% передоплаті.
- Тільки за 100% передоплатою до регіонів зони №2
- Оплата за товари проводиться на рахунок, картку або через онлайн-сервіси без ПДВ на рахунок ФОП.
- Можливість продажу конкретоного товару цього бренду з ПДВ 20% уточнюйте у менеджерів
- Документи надаються в електронному вигляді через онлайн-сервіси. При необхідності відправлення в друкованому вигляді здійснюється із центрального офісу у м. Кропивницький.
- Накладним платежем до регіонів зони №1
- Відвантаження товару здійснюється на певні умови до певних зон:
- Зона відправлення 1. Регіони для відправлення післяплатою перевізником "Нова пошта", товари до 5000грн:
- Вінницька область
- Кіровоградська область
- Львівська область
- Черкаська область
- Хмельницька область
- Волинська область
- Рівненська область
- Івано-Франківська область
- Тернопільська область
- Закарпатська область
- Чернівецька область
- Зона надсилання2. Тільки по 100% передоплаті:
- Одеська область
- Дніпровська область
- Чернігівська область
- Харківська область
- Житомирська область
- Полтавська область
- Херсонська область
- Київська область
- Запорізька область
- Луганська область
- Донецька область
- Миколаївська область
- Сумська область
- відвантаження зі складу:
- Транспортна компанія - Нова Пошта..
- Формування замовлень здійснюється до 12.00, за умови 100% оплати або задатку.
- дні відвантаження зі складу в Київській, Дніпропетровській, Івано-Франківській. Кіровоградській, Закарпатській області - Понеділок-П'ятниця.
- дні відвантаження з офісу у м. Кропивницький - за наявності відвантажень не менше 3-5 одиниць (одному або різним клієнтам). Самовивіз за погодженням з менеджерами.
- дні відвантаження можуть бути скориговані, виходячи із ситуації в країні
- Зона відправлення 1. Регіони для відправлення післяплатою перевізником "Нова пошта", товари до 5000грн:
- У разі пошкодження посилки, претензії необхідно пред'являти у пункті видачі безпосередньо перевізнику, оскільки товар застрахований на повну суму, і відповідальність несе перевізник. У разі виявлення механічних пошкоджень після отримання, ні ми перевізник не розглядати не буде. Огляд та прийом товару здійснюється покупцем у момент передачі від транспортної компанії.
- Нова пошта, посилаючись на форсмажерні обставини, може відмовити у компенсації у разі пошкодження або втрати вантажу, навіть якщо він застрахований.