Слайсер Celme Family 220
  • Товар може бути не новий
  • Слайсер Celme Family 220

Слайсер Celme Family 220

На складі
Рейтинг:

Ціна нового товару 17 040 грн.
Ви економите 10 688 грн.

На складі 6352
від 6 352 грн.

  • Виробник: Celme
  • Код товара: HE19701

Гарантия качества
Доставка
Оплата
Обмін

Основні характеристики Всі характеристики
Колір корпусу: світло сірий
Матеріал: алюміній
Гарантійний термін (міс): без гарантії
Країна реєстрації бренду: Італія
Країна-виробник товару: Італія

Слайсер (скиборізки) призначений для нарізки салямі, шинки, м'яса, сирів, овочів. Оснащений ножем діаметром 220 мм .Вкомплект входить затачивающеее пристрій Слайсери марки Celme виробляються у відповідності з нормативами СЕ, ГОСТ.

Слайсер допоможе Вам нарізати продукцію товщиною до 16мм.Робота з слайсером не вимагає особливих навичок. Відмінний варіант для закладів громадського харчування, а так само торговельних мереж, в яких здійснюється нарізка продукції на скибочки.

   

Корпус
Колір корпусу
світло сірий
Матеріал
алюміній
Основні характеристики
Гарантійний термін (міс)
без гарантії
Країна реєстрації бренду
Італія
Країна-виробник товару
Італія
Загальні характеристики
Вид обладнання
напівавтоматичний слайсер
Заточувальний пристрій
так
Електро частина
Номінальна споживана потужність (кВт)
0.16
Габарити товару всередині
Діаметр ножа (мм)
220

Немає відгуків про цей товар.

Написати відгук
Увага: HTML не підтримується!


Я прочитав Умови згоди і згоден з вимогами

У зв'язку з військовим становищем, наявність, ціну (комерційний курс може відрізнятися від офіційного або валютних аукціонів) та можливість відвантажень уточнюйте у менеджерів. 

Цей товар може мати пошкоджену упаковку / використовувався на виставках або на майстер-класах / мати сліди експлуатації, незначне зношування, а також інші параметри уцінки або комплектації. Уточнюйте цю інформацію у менеджерів

ВАЖЛИВА НФОРМАЦІЯ!!! І НЕ КАЖИТЬ ЩО НЕ ЗНАЛИ!!!

  • Особливі умови оплати:
    • Накладним платежем до регіонів зони №1
      • відправлення можливе після отримання завдатку в розмірі вартості доставки в обидва кінці. У разі не забору вантажу завдаток йде на компенсацію трансортних витрат.
      • надсилання товарів вартістю до 5000грн. Понад - відправка по 100% передоплаті.
    • Тільки за 100% передоплатою до регіонів зони №2
    • Оплата за товари проводиться на рахунок, картку або через онлайн-сервіси без ПДВ на рахунок ФОП.
    • Можливість продажу конкретоного товару цього бренду з ПДВ 20% уточнюйте у менеджерів
    • Документи надаються в електронному вигляді через онлайн-сервіси. При необхідності відправлення в друкованому вигляді здійснюється із центрального офісу у м. Кропивницький.
  • Відвантаження товару здійснюється на певні умови до певних зон:
    • Зона відправлення 1. Регіони для відправлення післяплатою перевізником "Нова пошта", товари до 5000грн:
      • Вінницька область
      • Кіровоградська область
      • Львівська область
      • Черкаська область
      • Хмельницька область
      • Волинська область
      • Рівненська область
      • Івано-Франківська область
      • Тернопільська область
      • Закарпатська область
      • Чернівецька область
    • Зона надсилання2. Тільки по 100% передоплаті:
      • Одеська область
      • Дніпровська область
      • Чернігівська область
      • Харківська область
      • Житомирська область
      • Полтавська область
      • Херсонська область
      • Київська область
      • Запорізька область
      • Луганська область
      • Донецька область
      • Миколаївська область
      • Сумська область
    • відвантаження зі складу:
      • Транспортна компанія - Нова Пошта.. 
      • Формування замовлень здійснюється до 12.00, за умови 100% оплати або задатку.
      • дні відвантаження зі складу в Київській, Дніпропетровській, Івано-Франківській. Кіровоградській, Закарпатській області - Понеділок-П'ятниця.
      • дні відвантаження з офісу у м. Кропивницький - за наявності відвантажень не менше 3-5 одиниць (одному або різним клієнтам). Самовивіз за погодженням з менеджерами.
      • дні відвантаження можуть бути скориговані, виходячи із ситуації в країні
  • У разі пошкодження посилки, претензії необхідно пред'являти у пункті видачі безпосередньо перевізнику, оскільки товар застрахований на повну суму, і відповідальність несе перевізник. У разі виявлення механічних пошкоджень після отримання, ні ми перевізник не розглядати не буде. Огляд та прийом товару здійснюється покупцем у момент передачі від транспортної компанії.
  • Нова пошта, посилаючись на форсмажерні обставини, може відмовити у компенсації у разі пошкодження або втрати вантажу, навіть якщо він застрахований.