Візок сервірувальний Saro Felix
  • Товар може бути не новий
  • Візок сервірувальний Saro Felix

Візок сервірувальний Saro Felix

На складі
Рейтинг:

Ціна нового товару 5 251 грн.
Ви економите 2 311 грн.

На складі 2940
від 2 940 грн.

  • Виробник: Saro
  • Код товара: HE29662

Гарантия качества
Доставка
Оплата
Обмін

Основні характеристики Всі характеристики
Гарантійний термін (днів): без гарантії
Країна реєстрації бренду: Німеччина
Країна-виробник товару: Німеччина
За типом конструкції: Збірно-розбірна

Візок сервірувальний Felix Saro

  • Кількість рівнів: 2
  • Відстань між полицями: 60 см
  • Загальна навантаження: 50 кг
  • Матеріал: нержавіюча сталь
  • 4 колеса, 2 з них з гальмами
  • Розбірна конструкція
 
   
Застосування Сервірувальні візки
За типом конструкції Збірно-розбірна
Кількість рівнів 2
Максимальне навантаження на всю конструкцію 50.0 (кг)
Кількість поворотних коліс 4 (шт)
Кількість коліс оснащених гальмом 2 (шт)
Габаритні розміри  
Довжина 860.0 (мм)
Ширина 540.0 (мм)
Висота 940.0 (мм)
Вага 10.5 (кг)

Обладнання для магазинів, барів, ресторанів, фаст-фуду та закладів громадського харчування.

Saro виробник Країна виробник Німеччина За типом конструкції Збірно-розбірна

Основні характеристики
Гарантійний термін (днів)
без гарантії
Країна реєстрації бренду
Німеччина
Країна-виробник товару
Німеччина
Загальні характеристики
За типом конструкції
Збірно-розбірна

Немає відгуків про цей товар.

Написати відгук
Увага: HTML не підтримується!


Я прочитав Умови згоди і згоден з вимогами

У зв'язку з військовим становищем, наявність, ціну (комерційний курс може відрізнятися від офіційного або валютних аукціонів) та можливість відвантажень уточнюйте у менеджерів. 

Цей товар може мати пошкоджену упаковку / використовувався на виставках або на майстер-класах / мати сліди експлуатації, незначне зношування, а також інші параметри уцінки або комплектації. Уточнюйте цю інформацію у менеджерів

ВАЖЛИВА НФОРМАЦІЯ!!! І НЕ КАЖИТЬ ЩО НЕ ЗНАЛИ!!!

  • Особливі умови оплати:
    • Накладним платежем до регіонів зони №1
      • відправлення можливе після отримання завдатку в розмірі вартості доставки в обидва кінці. У разі не забору вантажу завдаток йде на компенсацію трансортних витрат.
      • надсилання товарів вартістю до 5000грн. Понад - відправка по 100% передоплаті.
    • Тільки за 100% передоплатою до регіонів зони №2
    • Оплата за товари проводиться на рахунок, картку або через онлайн-сервіси без ПДВ на рахунок ФОП.
    • Можливість продажу конкретоного товару цього бренду з ПДВ 20% уточнюйте у менеджерів
    • Документи надаються в електронному вигляді через онлайн-сервіси. При необхідності відправлення в друкованому вигляді здійснюється із центрального офісу у м. Кропивницький.
  • Відвантаження товару здійснюється на певні умови до певних зон:
    • Зона відправлення 1. Регіони для відправлення післяплатою перевізником "Нова пошта", товари до 5000грн:
      • Вінницька область
      • Кіровоградська область
      • Львівська область
      • Черкаська область
      • Хмельницька область
      • Волинська область
      • Рівненська область
      • Івано-Франківська область
      • Тернопільська область
      • Закарпатська область
      • Чернівецька область
    • Зона надсилання2. Тільки по 100% передоплаті:
      • Одеська область
      • Дніпровська область
      • Чернігівська область
      • Харківська область
      • Житомирська область
      • Полтавська область
      • Херсонська область
      • Київська область
      • Запорізька область
      • Луганська область
      • Донецька область
      • Миколаївська область
      • Сумська область
    • відвантаження зі складу:
      • Транспортна компанія - Нова Пошта.. 
      • Формування замовлень здійснюється до 12.00, за умови 100% оплати або задатку.
      • дні відвантаження зі складу в Київській, Дніпропетровській, Івано-Франківській. Кіровоградській, Закарпатській області - Понеділок-П'ятниця.
      • дні відвантаження з офісу у м. Кропивницький - за наявності відвантажень не менше 3-5 одиниць (одному або різним клієнтам). Самовивіз за погодженням з менеджерами.
      • дні відвантаження можуть бути скориговані, виходячи із ситуації в країні
  • У разі пошкодження посилки, претензії необхідно пред'являти у пункті видачі безпосередньо перевізнику, оскільки товар застрахований на повну суму, і відповідальність несе перевізник. У разі виявлення механічних пошкоджень після отримання, ні ми перевізник не розглядати не буде. Огляд та прийом товару здійснюється покупцем у момент передачі від транспортної компанії.
  • Нова пошта, посилаючись на форсмажерні обставини, може відмовити у компенсації у разі пошкодження або втрати вантажу, навіть якщо він застрахований.