Шприц ковбасний вертикальний Rauder LH-7
- Виробник: RAUDER
- Код товара: HE30224
Шприц вертикальний ковбасний Rauder LH-7
це високоякісне та продуктивне обладнання, призначене для формування та порціонування ковбасних виробів. Цей вертикальний шприц відрізняється високою точністю нанесення начинки, дозволяючи виробникам створювати якісні та апетитні ковбаси різних видів.
Особливості шприца ковбасного Rauder LH-7:
- Продуктивність: Шприц LH-7 має високу продуктивність, що робить його відмінним вибором для великих підприємств м'ясопереробної промисловості та виробництв ковбасних виробів.
- Точне нанесення начинки: Механізм шприца забезпечує рівномірне та точне нанесення начинки в оболонку, що гарантує однорідність та привабливий зовнішній вигляд ковбас.
- Регульований обсяг нанесення: Шприц LH-7 дозволяє налаштовувати обсяг нанесення начинки, що дозволяє створювати ковбаси різних розмірів та варіантів.
- Зручне управління: Устаткування оснащене простим та інтуїтивно зрозумілим управлінням, що полегшує його експлуатацію.
Область застосування шприца ковбасного Rauder LH-7:
Шприц ковбасний Rauder LH-7 застосовується у м'ясопереробній промисловості, на великих підприємствах виробництва ковбасних виробів, а також у ресторанах та кафе з власним виробництвом ковбас та делікатесів.
У зв'язку з військовим становищем, наявність, ціну (комерційний курс може відрізнятися від офіційного або валютних аукціонів) та можливість відвантажень уточнюйте у менеджерів.
Цей товар може мати пошкоджену упаковку / використовувався на виставках або на майстер-класах / мати сліди експлуатації, незначне зношування, а також інші параметри уцінки або комплектації. Уточнюйте цю інформацію у менеджерів
ВАЖЛИВА НФОРМАЦІЯ!!! І НЕ КАЖИТЬ ЩО НЕ ЗНАЛИ!!!
- Особливі умови оплати:
- Накладним платежем до регіонів зони №1
- відправлення можливе після отримання завдатку в розмірі вартості доставки в обидва кінці. У разі не забору вантажу завдаток йде на компенсацію трансортних витрат.
- надсилання товарів вартістю до 5000грн. Понад - відправка по 100% передоплаті.
- Тільки за 100% передоплатою до регіонів зони №2
- Оплата за товари проводиться на рахунок, картку або через онлайн-сервіси без ПДВ на рахунок ФОП.
- Можливість продажу конкретоного товару цього бренду з ПДВ 20% уточнюйте у менеджерів
- Документи надаються в електронному вигляді через онлайн-сервіси. При необхідності відправлення в друкованому вигляді здійснюється із центрального офісу у м. Кропивницький.
- Накладним платежем до регіонів зони №1
- Відвантаження товару здійснюється на певні умови до певних зон:
- Зона відправлення 1. Регіони для відправлення післяплатою перевізником "Нова пошта", товари до 5000грн:
- Вінницька область
- Кіровоградська область
- Львівська область
- Черкаська область
- Хмельницька область
- Волинська область
- Рівненська область
- Івано-Франківська область
- Тернопільська область
- Закарпатська область
- Чернівецька область
- Зона надсилання2. Тільки по 100% передоплаті:
- Одеська область
- Дніпровська область
- Чернігівська область
- Харківська область
- Житомирська область
- Полтавська область
- Херсонська область
- Київська область
- Запорізька область
- Луганська область
- Донецька область
- Миколаївська область
- Сумська область
- відвантаження зі складу:
- Транспортна компанія - Нова Пошта..
- Формування замовлень здійснюється до 12.00, за умови 100% оплати або задатку.
- дні відвантаження зі складу в Київській, Дніпропетровській, Івано-Франківській. Кіровоградській, Закарпатській області - Понеділок-П'ятниця.
- дні відвантаження з офісу у м. Кропивницький - за наявності відвантажень не менше 3-5 одиниць (одному або різним клієнтам). Самовивіз за погодженням з менеджерами.
- дні відвантаження можуть бути скориговані, виходячи із ситуації в країні
- Зона відправлення 1. Регіони для відправлення післяплатою перевізником "Нова пошта", товари до 5000грн:
- У разі пошкодження посилки, претензії необхідно пред'являти у пункті видачі безпосередньо перевізнику, оскільки товар застрахований на повну суму, і відповідальність несе перевізник. У разі виявлення механічних пошкоджень після отримання, ні ми перевізник не розглядати не буде. Огляд та прийом товару здійснюється покупцем у момент передачі від транспортної компанії.
- Нова пошта, посилаючись на форсмажерні обставини, може відмовити у компенсації у разі пошкодження або втрати вантажу, навіть якщо він застрахований.