Настільна вітрина GoodFood RTW160L Premium холодильна
- Виробник: GoodFood
- Код товара: HE40311
Настільна вітрина GoodFood RTW160L Premium
це стильне обладнання високої якості, створене спеціально для виставлення та зберігання харчових продуктів, випічки, десертів та інших смачних страв. Її сучасний дизайн, надійна конструкція та функціональність роблять її ідеальним рішенням для ресторанів, кафе, кондитерських, пекарень та інших місць громадського харчування.
Основні особливості вітрини:
- Привабливий дизайн: Сучасний та елегантний дизайн вітрини привертає увагу клієнтів, створюючи апетитне враження про представлені продукти.
- Прозорі поверхні: Скляні стінки та кришка вітрини забезпечують ясну видимість продуктів, підтримуючи візуальне залучення та стимулюючи апетит.
- Ефективне освітлення: Вбудоване освітлення підкреслює продукти, роблячи їх більш привабливими та апетитними.
- Регульовані полиці: Вітрина оснащена регульованими полицями для адаптації до різних типів продуктів та упаковок.
- Оптимальні умови зберігання: Вітрина забезпечує ідеальні умови зберігання, зберігаючи свіжість, текстуру та смак продуктів.
Застосування вітрини:
Ця вітрина ідеально підходить для різноманітних місць громадського харчування та торгівлі продуктами. Вона знаходить застосування у ресторанах, кафе, кондитерських, пекарнях, кав'ярнях та буфетах, де презентація продуктів відіграє важливу роль у залученні клієнтів.
У зв'язку з військовим становищем, наявність, ціну (комерційний курс може відрізнятися від офіційного або валютних аукціонів) та можливість відвантажень уточнюйте у менеджерів.
Цей товар може мати пошкоджену упаковку / використовувався на виставках або на майстер-класах / мати сліди експлуатації, незначне зношування, а також інші параметри уцінки або комплектації. Уточнюйте цю інформацію у менеджерів
ВАЖЛИВА НФОРМАЦІЯ!!! І НЕ КАЖИТЬ ЩО НЕ ЗНАЛИ!!!
- Особливі умови оплати:
- Накладним платежем до регіонів зони №1
- відправлення можливе після отримання завдатку в розмірі вартості доставки в обидва кінці. У разі не забору вантажу завдаток йде на компенсацію трансортних витрат.
- надсилання товарів вартістю до 5000грн. Понад - відправка по 100% передоплаті.
- Тільки за 100% передоплатою до регіонів зони №2
- Оплата за товари проводиться на рахунок, картку або через онлайн-сервіси без ПДВ на рахунок ФОП.
- Можливість продажу конкретоного товару цього бренду з ПДВ 20% уточнюйте у менеджерів
- Документи надаються в електронному вигляді через онлайн-сервіси. При необхідності відправлення в друкованому вигляді здійснюється із центрального офісу у м. Кропивницький.
- Накладним платежем до регіонів зони №1
- Відвантаження товару здійснюється на певні умови до певних зон:
- Зона відправлення 1. Регіони для відправлення післяплатою перевізником "Нова пошта", товари до 5000грн:
- Вінницька область
- Кіровоградська область
- Львівська область
- Черкаська область
- Хмельницька область
- Волинська область
- Рівненська область
- Івано-Франківська область
- Тернопільська область
- Закарпатська область
- Чернівецька область
- Зона надсилання2. Тільки по 100% передоплаті:
- Одеська область
- Дніпровська область
- Чернігівська область
- Харківська область
- Житомирська область
- Полтавська область
- Херсонська область
- Київська область
- Запорізька область
- Луганська область
- Донецька область
- Миколаївська область
- Сумська область
- відвантаження зі складу:
- Транспортна компанія - Нова Пошта..
- Формування замовлень здійснюється до 12.00, за умови 100% оплати або задатку.
- дні відвантаження зі складу в Київській, Дніпропетровській, Івано-Франківській. Кіровоградській, Закарпатській області - Понеділок-П'ятниця.
- дні відвантаження з офісу у м. Кропивницький - за наявності відвантажень не менше 3-5 одиниць (одному або різним клієнтам). Самовивіз за погодженням з менеджерами.
- дні відвантаження можуть бути скориговані, виходячи із ситуації в країні
- Зона відправлення 1. Регіони для відправлення післяплатою перевізником "Нова пошта", товари до 5000грн:
- У разі пошкодження посилки, претензії необхідно пред'являти у пункті видачі безпосередньо перевізнику, оскільки товар застрахований на повну суму, і відповідальність несе перевізник. У разі виявлення механічних пошкоджень після отримання, ні ми перевізник не розглядати не буде. Огляд та прийом товару здійснюється покупцем у момент передачі від транспортної компанії.
- Нова пошта, посилаючись на форсмажерні обставини, може відмовити у компенсації у разі пошкодження або втрати вантажу, навіть якщо він застрахований.