Електроплита Remta TS20S 4-конф.
  • Товар може бути не новий
  • Електроплита Remta TS20S 4-конф.

Електроплита Remta TS20S 4-конф.

На складі
Рейтинг:

Ціна нового товару 13 811 грн.
Ви економите 6 268 грн.

На складі 7543
від 7 543 грн.

  • Виробник: Remta
  • Код товара: HE41026

Гарантия качества
Доставка
Оплата
Обмін

Основні характеристики Всі характеристики
Колір корпусу: сірий
Матеріал: нержавіюча сталь
Гарантійний термін (міс): без гарантії
Країна реєстрації бренду: Туреччина
Країна-виробник товару: Туреччина

Плита електрична, настільна, 4 конфорки.

  • Корпус: нержавіюча сталь
  • Температура: 50. . 250С
  • Розміри: 650x510x420
  • Діаметр конфорки: 150 мм
  • Вага: 15 кг
  • Напруга: 220 Вт
  • Потужність: 6 кВт
Корпус
Колір корпусу
сірий
Матеріал
нержавіюча сталь
Основні характеристики
Гарантійний термін (міс)
без гарантії
Країна реєстрації бренду
Туреччина
Країна-виробник товару
Туреччина
Загальні характеристики
Вид конфорки
чавунна
Діапазон робочих температур (° C)
+50..+250
Сфера використання
HoReCa/вулична торгівля/Fast-food
Кількість конфорок (шт.)
4
Розташування
настільне
Тип робочої поверхні
роздільна
Форма робочої поверхні
кругла
Електро частина
Джерело живлення
електрика
Номінальна напруга
220 В
Номінальна споживана потужність (кВт)
6
Габарити товару всередині
Діаметр комфорок мм
150

Немає відгуків про цей товар.

Написати відгук
Увага: HTML не підтримується!


Я прочитав Умови згоди і згоден з вимогами

У зв'язку з військовим становищем, наявність, ціну (комерційний курс може відрізнятися від офіційного або валютних аукціонів) та можливість відвантажень уточнюйте у менеджерів. 

Цей товар може мати пошкоджену упаковку / використовувався на виставках або на майстер-класах / мати сліди експлуатації, незначне зношування, а також інші параметри уцінки або комплектації. Уточнюйте цю інформацію у менеджерів

ВАЖЛИВА НФОРМАЦІЯ!!! І НЕ КАЖИТЬ ЩО НЕ ЗНАЛИ!!!

  • Особливі умови оплати:
    • Накладним платежем до регіонів зони №1
      • відправлення можливе після отримання завдатку в розмірі вартості доставки в обидва кінці. У разі не забору вантажу завдаток йде на компенсацію трансортних витрат.
      • надсилання товарів вартістю до 5000грн. Понад - відправка по 100% передоплаті.
    • Тільки за 100% передоплатою до регіонів зони №2
    • Оплата за товари проводиться на рахунок, картку або через онлайн-сервіси без ПДВ на рахунок ФОП.
    • Можливість продажу конкретоного товару цього бренду з ПДВ 20% уточнюйте у менеджерів
    • Документи надаються в електронному вигляді через онлайн-сервіси. При необхідності відправлення в друкованому вигляді здійснюється із центрального офісу у м. Кропивницький.
  • Відвантаження товару здійснюється на певні умови до певних зон:
    • Зона відправлення 1. Регіони для відправлення післяплатою перевізником "Нова пошта", товари до 5000грн:
      • Вінницька область
      • Кіровоградська область
      • Львівська область
      • Черкаська область
      • Хмельницька область
      • Волинська область
      • Рівненська область
      • Івано-Франківська область
      • Тернопільська область
      • Закарпатська область
      • Чернівецька область
    • Зона надсилання2. Тільки по 100% передоплаті:
      • Одеська область
      • Дніпровська область
      • Чернігівська область
      • Харківська область
      • Житомирська область
      • Полтавська область
      • Херсонська область
      • Київська область
      • Запорізька область
      • Луганська область
      • Донецька область
      • Миколаївська область
      • Сумська область
    • відвантаження зі складу:
      • Транспортна компанія - Нова Пошта.. 
      • Формування замовлень здійснюється до 12.00, за умови 100% оплати або задатку.
      • дні відвантаження зі складу в Київській, Дніпропетровській, Івано-Франківській. Кіровоградській, Закарпатській області - Понеділок-П'ятниця.
      • дні відвантаження з офісу у м. Кропивницький - за наявності відвантажень не менше 3-5 одиниць (одному або різним клієнтам). Самовивіз за погодженням з менеджерами.
      • дні відвантаження можуть бути скориговані, виходячи із ситуації в країні
  • У разі пошкодження посилки, претензії необхідно пред'являти у пункті видачі безпосередньо перевізнику, оскільки товар застрахований на повну суму, і відповідальність несе перевізник. У разі виявлення механічних пошкоджень після отримання, ні ми перевізник не розглядати не буде. Огляд та прийом товару здійснюється покупцем у момент передачі від транспортної компанії.
  • Нова пошта, посилаючись на форсмажерні обставини, може відмовити у компенсації у разі пошкодження або втрати вантажу, навіть якщо він застрахований.