Чафіндіш 9л Hendi 471050 GN1/1 585x385x(H)315мм набір
- Виробник: Hendi
- Код товара: HE45879
Ви хочете у будь-який час дня пригостити своїх клієнтів теплими та свіжими стравами? Обладнайте свої приміщення нагрівачем для буфету.
Пастоподібний нагрівач Hendi GN 1/1 – найкраще рішення для підприємств громадського харчування, буфетів, готелів та ресторанів з можливістю вибору типу шведського столу. Завдяки цьому посуд надовго залишиться теплим. Прилад повністю виготовлений з високоякісної нержавіючої сталі 18/0, яка відрізняється стійкістю до механічних пошкоджень, відмінною теплопровідністю та простотою догляду. Ці особливості визначають високий комфорт використання та гігієнічну роботу. Крім того, полірована кришка надає привабливого блиску, завдяки чому кам'янка виглядає дуже естетично. Штабелювана основа оснащена спеціальною опорою для кришки, завдяки якій її можна зручно прибрати при розміщенні їжі, що забезпечує високий комфорт використання. Ідеально підходять для шведського столу і кейтерингу. li>
- Марміт модель Fiora GN 1/1, код 471005
- 2 додаткові гастроємності GN 1/2 завглибшки 65 мм
- 3 додаткові гастроємності GN 1/3 завглибшки 65 мм
Ідеально підходять для шведського столу та кейтерингуДо складу набору входять:Марміт модель Fiora GN 1/1, код 4710052 додаткові гастроємності GN 1/2 глибиною 65 мм3 додаткові гастроємності GN 1/3 глибиною 65 мм
У зв'язку з військовим становищем, наявність, ціну (комерційний курс може відрізнятися від офіційного або валютних аукціонів) та можливість відвантажень уточнюйте у менеджерів.
Цей товар може мати пошкоджену упаковку / використовувався на виставках або на майстер-класах / мати сліди експлуатації, незначне зношування, а також інші параметри уцінки або комплектації. Уточнюйте цю інформацію у менеджерів
ВАЖЛИВА НФОРМАЦІЯ!!! І НЕ КАЖИТЬ ЩО НЕ ЗНАЛИ!!!
- Особливі умови оплати:
- Накладним платежем до регіонів зони №1
- відправлення можливе після отримання завдатку в розмірі вартості доставки в обидва кінці. У разі не забору вантажу завдаток йде на компенсацію трансортних витрат.
- надсилання товарів вартістю до 5000грн. Понад - відправка по 100% передоплаті.
- Тільки за 100% передоплатою до регіонів зони №2
- Оплата за товари проводиться на рахунок, картку або через онлайн-сервіси без ПДВ на рахунок ФОП.
- Можливість продажу конкретоного товару цього бренду з ПДВ 20% уточнюйте у менеджерів
- Документи надаються в електронному вигляді через онлайн-сервіси. При необхідності відправлення в друкованому вигляді здійснюється із центрального офісу у м. Кропивницький.
- Накладним платежем до регіонів зони №1
- Відвантаження товару здійснюється на певні умови до певних зон:
- Зона відправлення 1. Регіони для відправлення післяплатою перевізником "Нова пошта", товари до 5000грн:
- Вінницька область
- Кіровоградська область
- Львівська область
- Черкаська область
- Хмельницька область
- Волинська область
- Рівненська область
- Івано-Франківська область
- Тернопільська область
- Закарпатська область
- Чернівецька область
- Зона надсилання2. Тільки по 100% передоплаті:
- Одеська область
- Дніпровська область
- Чернігівська область
- Харківська область
- Житомирська область
- Полтавська область
- Херсонська область
- Київська область
- Запорізька область
- Луганська область
- Донецька область
- Миколаївська область
- Сумська область
- відвантаження зі складу:
- Транспортна компанія - Нова Пошта..
- Формування замовлень здійснюється до 12.00, за умови 100% оплати або задатку.
- дні відвантаження зі складу в Київській, Дніпропетровській, Івано-Франківській. Кіровоградській, Закарпатській області - Понеділок-П'ятниця.
- дні відвантаження з офісу у м. Кропивницький - за наявності відвантажень не менше 3-5 одиниць (одному або різним клієнтам). Самовивіз за погодженням з менеджерами.
- дні відвантаження можуть бути скориговані, виходячи із ситуації в країні
- Зона відправлення 1. Регіони для відправлення післяплатою перевізником "Нова пошта", товари до 5000грн:
- У разі пошкодження посилки, претензії необхідно пред'являти у пункті видачі безпосередньо перевізнику, оскільки товар застрахований на повну суму, і відповідальність несе перевізник. У разі виявлення механічних пошкоджень після отримання, ні ми перевізник не розглядати не буде. Огляд та прийом товару здійснюється покупцем у момент передачі від транспортної компанії.
- Нова пошта, посилаючись на форсмажерні обставини, може відмовити у компенсації у разі пошкодження або втрати вантажу, навіть якщо він застрахований.