Гриль контактний Saro PG 1B
  • Товар може бути не новий
  • Гриль контактний Saro PG 1B

Гриль контактний Saro PG 1B

На складі
Рейтинг:

Ціна нового товару 12 706 грн.
Ви економите 5 972 грн.

На складі 6734
від 6 734 грн.

  • Виробник: Saro
  • Код товара: HE49286

Гарантия качества
Доставка
Оплата
Обмін

Основні характеристики Всі характеристики
Гарантійний термін (міс): без гарантії
Кількість постів (шт): 1
Кількість зон нагріву: 1
Тип обладнання: електричний
Тип поверхні: рифлена

Електричний контактний гриль Model PG 1B від бренду SARO (Німеччина), оснащений терморегулятором, виготовлений з високоякісних матеріалів: корпус та піддон для крапель олії - нержавіюча сталь, пластина - чавун, ручка - термостійкий пластик.

Гриль призначений для дуже швидкого обсмажування з обох боків сендвічів, паніні, шаурми у лаваші, м'яса, риби чи інших продуктів.

За допомогою зубчастої пластини можна сформувати малюнок із привабливих “піджаристих” смужок на їжі. Догляд за грилем не потребує значних зусиль.

Основні характеристики
Гарантійний термін (міс)
без гарантії
Загальні характеристики
Кількість постів (шт)
1
Кількість зон нагріву
1
Тип обладнання
електричний
Тип поверхні
рифлена
Ширина робочої поверхні (мм)
215
Електро частина
Номінальна напруга
220 В
Номінальна споживана потужність (кВт)
2.2
Габарити товару всередині
Довжина робочої поверхні (мм)
340

Немає відгуків про цей товар.

Написати відгук
Увага: HTML не підтримується!


Я прочитав Умови згоди і згоден з вимогами

У зв'язку з військовим становищем, наявність, ціну (комерційний курс може відрізнятися від офіційного або валютних аукціонів) та можливість відвантажень уточнюйте у менеджерів. 

Цей товар може мати пошкоджену упаковку / використовувався на виставках або на майстер-класах / мати сліди експлуатації, незначне зношування, а також інші параметри уцінки або комплектації. Уточнюйте цю інформацію у менеджерів

ВАЖЛИВА НФОРМАЦІЯ!!! І НЕ КАЖИТЬ ЩО НЕ ЗНАЛИ!!!

  • Особливі умови оплати:
    • Накладним платежем до регіонів зони №1
      • відправлення можливе після отримання завдатку в розмірі вартості доставки в обидва кінці. У разі не забору вантажу завдаток йде на компенсацію трансортних витрат.
      • надсилання товарів вартістю до 5000грн. Понад - відправка по 100% передоплаті.
    • Тільки за 100% передоплатою до регіонів зони №2
    • Оплата за товари проводиться на рахунок, картку або через онлайн-сервіси без ПДВ на рахунок ФОП.
    • Можливість продажу конкретоного товару цього бренду з ПДВ 20% уточнюйте у менеджерів
    • Документи надаються в електронному вигляді через онлайн-сервіси. При необхідності відправлення в друкованому вигляді здійснюється із центрального офісу у м. Кропивницький.
  • Відвантаження товару здійснюється на певні умови до певних зон:
    • Зона відправлення 1. Регіони для відправлення післяплатою перевізником "Нова пошта", товари до 5000грн:
      • Вінницька область
      • Кіровоградська область
      • Львівська область
      • Черкаська область
      • Хмельницька область
      • Волинська область
      • Рівненська область
      • Івано-Франківська область
      • Тернопільська область
      • Закарпатська область
      • Чернівецька область
    • Зона надсилання2. Тільки по 100% передоплаті:
      • Одеська область
      • Дніпровська область
      • Чернігівська область
      • Харківська область
      • Житомирська область
      • Полтавська область
      • Херсонська область
      • Київська область
      • Запорізька область
      • Луганська область
      • Донецька область
      • Миколаївська область
      • Сумська область
    • відвантаження зі складу:
      • Транспортна компанія - Нова Пошта.. 
      • Формування замовлень здійснюється до 12.00, за умови 100% оплати або задатку.
      • дні відвантаження зі складу в Київській, Дніпропетровській, Івано-Франківській. Кіровоградській, Закарпатській області - Понеділок-П'ятниця.
      • дні відвантаження з офісу у м. Кропивницький - за наявності відвантажень не менше 3-5 одиниць (одному або різним клієнтам). Самовивіз за погодженням з менеджерами.
      • дні відвантаження можуть бути скориговані, виходячи із ситуації в країні
  • У разі пошкодження посилки, претензії необхідно пред'являти у пункті видачі безпосередньо перевізнику, оскільки товар застрахований на повну суму, і відповідальність несе перевізник. У разі виявлення механічних пошкоджень після отримання, ні ми перевізник не розглядати не буде. Огляд та прийом товару здійснюється покупцем у момент передачі від транспортної компанії.
  • Нова пошта, посилаючись на форсмажерні обставини, може відмовити у компенсації у разі пошкодження або втрати вантажу, навіть якщо він застрахований.