Візок для підносів Pimak G.ST.75.D.4 GASTROLLEY
  • Товар може бути не новий
  • Візок для підносів Pimak G.ST.75.D.4 GASTROLLEY

Візок для підносів Pimak G.ST.75.D.4 GASTROLLEY

На складі
Рейтинг:

Ціна нового товару 9 108 грн.
Ви економите 4 128 грн.

На складі 4980
від 4 980 грн.

  • Виробник: Pimak
  • Код товара: HE49325

Гарантия качества
Доставка
Оплата
Обмін

Основні характеристики Всі характеристики
Гарантійний термін (днів): без гарантії
Гарантійний термін (міс):
Кількість полиць (шт.): 14
  • Подвійний візок для підносів G.ST.75.D.4 серії GASTROLLEY відрізняється сучасним дизайном і практичністю.
  • Візок легкий і міцний, дозволяє безшумно перевозити продукцію.
  • Візка достатньої місткості 7+7 підносів розміром 27х36, 32х44, 32х57, 37х53 див. Внутрішній об'єм візка 0,75 м3.
  • Корпус візка виготовлений з алюмінію з антистатичним фарбуванням. Бічні поверхні виготовлені із ABS пластику. Відстань між полицями 9,8 див.
  • Міцність установки візка забезпечують 6 коліс, 4 з них з гальмами. Для зручного перевезення встановлені 2 ручки. закритими бічними поверхнями, візок G.ST.75.D.3 із закритими двома бічними та задньою поверхнями. На основному фото представлена модель G.ST.75.D.4.

     

Основні характеристики
Гарантійний термін (днів)
без гарантії
Гарантійний термін (міс)
Загальні характеристики
Кількість полиць (шт.)
14

Немає відгуків про цей товар.

Написати відгук
Увага: HTML не підтримується!


Я прочитав Умови згоди і згоден з вимогами

У зв'язку з військовим становищем, наявність, ціну (комерційний курс може відрізнятися від офіційного або валютних аукціонів) та можливість відвантажень уточнюйте у менеджерів. 

Цей товар може мати пошкоджену упаковку / використовувався на виставках або на майстер-класах / мати сліди експлуатації, незначне зношування, а також інші параметри уцінки або комплектації. Уточнюйте цю інформацію у менеджерів

ВАЖЛИВА НФОРМАЦІЯ!!! І НЕ КАЖИТЬ ЩО НЕ ЗНАЛИ!!!

  • Особливі умови оплати:
    • Накладним платежем до регіонів зони №1
      • відправлення можливе після отримання завдатку в розмірі вартості доставки в обидва кінці. У разі не забору вантажу завдаток йде на компенсацію трансортних витрат.
      • надсилання товарів вартістю до 5000грн. Понад - відправка по 100% передоплаті.
    • Тільки за 100% передоплатою до регіонів зони №2
    • Оплата за товари проводиться на рахунок, картку або через онлайн-сервіси без ПДВ на рахунок ФОП.
    • Можливість продажу конкретоного товару цього бренду з ПДВ 20% уточнюйте у менеджерів
    • Документи надаються в електронному вигляді через онлайн-сервіси. При необхідності відправлення в друкованому вигляді здійснюється із центрального офісу у м. Кропивницький.
  • Відвантаження товару здійснюється на певні умови до певних зон:
    • Зона відправлення 1. Регіони для відправлення післяплатою перевізником "Нова пошта", товари до 5000грн:
      • Вінницька область
      • Кіровоградська область
      • Львівська область
      • Черкаська область
      • Хмельницька область
      • Волинська область
      • Рівненська область
      • Івано-Франківська область
      • Тернопільська область
      • Закарпатська область
      • Чернівецька область
    • Зона надсилання2. Тільки по 100% передоплаті:
      • Одеська область
      • Дніпровська область
      • Чернігівська область
      • Харківська область
      • Житомирська область
      • Полтавська область
      • Херсонська область
      • Київська область
      • Запорізька область
      • Луганська область
      • Донецька область
      • Миколаївська область
      • Сумська область
    • відвантаження зі складу:
      • Транспортна компанія - Нова Пошта.. 
      • Формування замовлень здійснюється до 12.00, за умови 100% оплати або задатку.
      • дні відвантаження зі складу в Київській, Дніпропетровській, Івано-Франківській. Кіровоградській, Закарпатській області - Понеділок-П'ятниця.
      • дні відвантаження з офісу у м. Кропивницький - за наявності відвантажень не менше 3-5 одиниць (одному або різним клієнтам). Самовивіз за погодженням з менеджерами.
      • дні відвантаження можуть бути скориговані, виходячи із ситуації в країні
  • У разі пошкодження посилки, претензії необхідно пред'являти у пункті видачі безпосередньо перевізнику, оскільки товар застрахований на повну суму, і відповідальність несе перевізник. У разі виявлення механічних пошкоджень після отримання, ні ми перевізник не розглядати не буде. Огляд та прийом товару здійснюється покупцем у момент передачі від транспортної компанії.
  • Нова пошта, посилаючись на форсмажерні обставини, може відмовити у компенсації у разі пошкодження або втрати вантажу, навіть якщо він застрахований.