Апарат для шаурми Silver AD 03
  • Товар може бути не новий
  • Апарат для шаурми Silver AD 03

Апарат для шаурми Silver AD 03

На складі
Рейтинг:

Ціна нового товару 33 200 грн.
Ви економите 11 014 грн.

На складі 22186
від 22 186 грн.

  • Виробник: Ndustrio
  • Код товара: HE51954

Гарантия качества
Доставка
Оплата
Обмін

Основні характеристики Всі характеристики
Колір: сірий
Гарантійний термін (міс): без гарантії
Країна реєстрації бренду: Туреччина
Країна-виробник товару: Туреччина
Максимальне завантаження (кг): 30

Апарат для шаурми Silver AD 03 електричний з нижнім приводом обертання шампура розрахований на завантаження до 30 кг м'яса. 3 нагрівальні елементи з незалежним управлінням за керамічним склом. Скло захищає ТЕНи від попадання олії та сприяє легкому догляду та очищенню.

Корпус
Колір
сірий
Основні характеристики
Гарантійний термін (міс)
без гарантії
Країна реєстрації бренду
Туреччина
Країна-виробник товару
Туреччина
Загальні характеристики
Максимальне завантаження (кг)
30
Вид обладнання
апарат для шаурми
Кількість конфорок (шт.)
3
Кількість нагрівальних елементів
3
Кількість шампурів (шт)
1
Особливості
нижній привід обертанням шампура, діаметр тарілки для м'яса 580 м
Електро частина
Номінальна напруга
220 В / 380 В
Номінальна споживана потужність (кВт)
4,05

Немає відгуків про цей товар.

Написати відгук
Увага: HTML не підтримується!


Я прочитав Умови згоди і згоден з вимогами

У зв'язку з військовим становищем, наявність, ціну (комерційний курс може відрізнятися від офіційного або валютних аукціонів) та можливість відвантажень уточнюйте у менеджерів. 

Цей товар може мати пошкоджену упаковку / використовувався на виставках або на майстер-класах / мати сліди експлуатації, незначне зношування, а також інші параметри уцінки або комплектації. Уточнюйте цю інформацію у менеджерів

ВАЖЛИВА НФОРМАЦІЯ!!! І НЕ КАЖИТЬ ЩО НЕ ЗНАЛИ!!!

  • Особливі умови оплати:
    • Накладним платежем до регіонів зони №1
      • відправлення можливе після отримання завдатку в розмірі вартості доставки в обидва кінці. У разі не забору вантажу завдаток йде на компенсацію трансортних витрат.
      • надсилання товарів вартістю до 5000грн. Понад - відправка по 100% передоплаті.
    • Тільки за 100% передоплатою до регіонів зони №2
    • Оплата за товари проводиться на рахунок, картку або через онлайн-сервіси без ПДВ на рахунок ФОП.
    • Можливість продажу конкретоного товару цього бренду з ПДВ 20% уточнюйте у менеджерів
    • Документи надаються в електронному вигляді через онлайн-сервіси. При необхідності відправлення в друкованому вигляді здійснюється із центрального офісу у м. Кропивницький.
  • Відвантаження товару здійснюється на певні умови до певних зон:
    • Зона відправлення 1. Регіони для відправлення післяплатою перевізником "Нова пошта", товари до 5000грн:
      • Вінницька область
      • Кіровоградська область
      • Львівська область
      • Черкаська область
      • Хмельницька область
      • Волинська область
      • Рівненська область
      • Івано-Франківська область
      • Тернопільська область
      • Закарпатська область
      • Чернівецька область
    • Зона надсилання2. Тільки по 100% передоплаті:
      • Одеська область
      • Дніпровська область
      • Чернігівська область
      • Харківська область
      • Житомирська область
      • Полтавська область
      • Херсонська область
      • Київська область
      • Запорізька область
      • Луганська область
      • Донецька область
      • Миколаївська область
      • Сумська область
    • відвантаження зі складу:
      • Транспортна компанія - Нова Пошта.. 
      • Формування замовлень здійснюється до 12.00, за умови 100% оплати або задатку.
      • дні відвантаження зі складу в Київській, Дніпропетровській, Івано-Франківській. Кіровоградській, Закарпатській області - Понеділок-П'ятниця.
      • дні відвантаження з офісу у м. Кропивницький - за наявності відвантажень не менше 3-5 одиниць (одному або різним клієнтам). Самовивіз за погодженням з менеджерами.
      • дні відвантаження можуть бути скориговані, виходячи із ситуації в країні
  • У разі пошкодження посилки, претензії необхідно пред'являти у пункті видачі безпосередньо перевізнику, оскільки товар застрахований на повну суму, і відповідальність несе перевізник. У разі виявлення механічних пошкоджень після отримання, ні ми перевізник не розглядати не буде. Огляд та прийом товару здійснюється покупцем у момент передачі від транспортної компанії.
  • Нова пошта, посилаючись на форсмажерні обставини, може відмовити у компенсації у разі пошкодження або втрати вантажу, навіть якщо він застрахований.