Марміт для підігріву картоплі Кий-В МН-ПК-Т-1
На складі
Ціна нового товару
6 774 грн.
Ви економите
2 032 грн.
- Виробник: Kiy-V
- Код товара: HE00080
Основні характеристики
Всі характеристики
Колір корпусу:
сірий
Гарантійний термін (міс):
12
Країна реєстрації бренду:
Україна
Країна-виробник товару:
Україна
Тип установки обладнання:
настільний
Марміт Кий-В МН-ПК-Т-1 - надійний пристрій для підігріву та підтримання теплоти картоплі.
Особливості:
- Компактний дизайн: Підходить для розміщення в обмежених просторах на кухні.
- Висока продуктивність: Ефективна система підігріву забезпечує швидкий та рівномірний підігрів картоплі.
- Простота використання: Інтуїтивне керування та легке налаштування температури для зручності користувачів.
Переваги:
- Ефективність підігріву: Підтримує оптимальну температуру, зберігаючи смак і текстуру картоплі.
- Економія часу: Швидкий підігрів заощаджує час на приготуванні страв та обслуговуванні клієнтів.
- Надійність та довговічність: Виготовлений із високоякісних матеріалів, забезпечуючи надійну роботу та тривалий термін служби.
Область застосування: Ідеально підходить для ресторанів, кафе, їдалень, фастфудів та інших підприємств громадського харчування, де потрібне ефективне підігрівання та підтримання теплоти картоплі.
Корпус
Колір корпусу
сірий
Основні характеристики
Гарантійний термін (міс)
12
Країна реєстрації бренду
Україна
Країна-виробник товару
Україна
Загальні характеристики
Тип установки обладнання
настільний
Вид товару
марміт
У зв'язку з військовим становищем, наявність, ціну (комерційний курс може відрізнятися від офіційного або валютних аукціонів) та можливість відвантажень уточнюйте у менеджерів.
Цей товар може мати пошкоджену упаковку / використовувався на виставках або на майстер-класах / мати сліди експлуатації, незначне зношування, а також інші параметри уцінки або комплектації. Уточнюйте цю інформацію у менеджерів
ВАЖЛИВА НФОРМАЦІЯ!!! І НЕ КАЖИТЬ ЩО НЕ ЗНАЛИ!!!
- Особливі умови оплати:
- Накладним платежем до регіонів зони №1
- відправлення можливе після отримання завдатку в розмірі вартості доставки в обидва кінці. У разі не забору вантажу завдаток йде на компенсацію трансортних витрат.
- надсилання товарів вартістю до 5000грн. Понад - відправка по 100% передоплаті.
- Тільки за 100% передоплатою до регіонів зони №2
- Оплата за товари проводиться на рахунок, картку або через онлайн-сервіси без ПДВ на рахунок ФОП.
- Можливість продажу конкретоного товару цього бренду з ПДВ 20% уточнюйте у менеджерів
- Документи надаються в електронному вигляді через онлайн-сервіси. При необхідності відправлення в друкованому вигляді здійснюється із центрального офісу у м. Кропивницький.
- Накладним платежем до регіонів зони №1
- Відвантаження товару здійснюється на певні умови до певних зон:
- Зона відправлення 1. Регіони для відправлення післяплатою перевізником "Нова пошта", товари до 5000грн:
- Вінницька область
- Кіровоградська область
- Львівська область
- Черкаська область
- Хмельницька область
- Волинська область
- Рівненська область
- Івано-Франківська область
- Тернопільська область
- Закарпатська область
- Чернівецька область
- Зона надсилання2. Тільки по 100% передоплаті:
- Одеська область
- Дніпровська область
- Чернігівська область
- Харківська область
- Житомирська область
- Полтавська область
- Херсонська область
- Київська область
- Запорізька область
- Луганська область
- Донецька область
- Миколаївська область
- Сумська область
- відвантаження зі складу:
- Транспортна компанія - Нова Пошта..
- Формування замовлень здійснюється до 12.00, за умови 100% оплати або задатку.
- дні відвантаження зі складу в Київській, Дніпропетровській, Івано-Франківській. Кіровоградській, Закарпатській області - Понеділок-П'ятниця.
- дні відвантаження з офісу у м. Кропивницький - за наявності відвантажень не менше 3-5 одиниць (одному або різним клієнтам). Самовивіз за погодженням з менеджерами.
- дні відвантаження можуть бути скориговані, виходячи із ситуації в країні
- Зона відправлення 1. Регіони для відправлення післяплатою перевізником "Нова пошта", товари до 5000грн:
- У разі пошкодження посилки, претензії необхідно пред'являти у пункті видачі безпосередньо перевізнику, оскільки товар застрахований на повну суму, і відповідальність несе перевізник. У разі виявлення механічних пошкоджень після отримання, ні ми перевізник не розглядати не буде. Огляд та прийом товару здійснюється покупцем у момент передачі від транспортної компанії.
- Нова пошта, посилаючись на форсмажерні обставини, може відмовити у компенсації у разі пошкодження або втрати вантажу, навіть якщо він застрахований.