Газова плита напольна Hendi 225806 5-конф.
На складі
Ціна нового товару
76 548 грн.
Ви економите
47 936 грн.
- Виробник: Hendi
- Код товара: HE8017
Основні характеристики
Всі характеристики
Матеріал:
нержавіюча сталь
Гарантійний термін (міс):
без гарантії
Країна реєстрації бренду:
Нідерланди
Країна-виробник товару:
Нідерланди
Серія товару:
Kitchen Line
Плита газ. 5 конфорок Hendi 225806
- Конфорки: 1,8 кВт + 3х3,0 кВт
- + WOK пальник 1х3,5 кВт
- Плавне регулювання полум'я
- П'єзоелектричний розпалювання
- Чавунні грати, що складаються з трьох частин
- Клапан безпеки термопари перекриває
- Подачу газу за відсутності полум'я
- У комплекті : жиклери для балонного газу
- Пропан-бутан
- Корпус — нерж.сталь
- Потужність газ: 14,3 кВт
- Розм. 900x600x850h
Працює на природному газі GZ 503 конфорки по 3,0 кВт, 1 маленька конфорка 1,8 кВт, 1 пальник 3,5 кВтЕлектричний розпалювання, клапан термопариЧавунні грати, що складаються із трьох частинВага: 45 кг
Корпус
Матеріал
нержавіюча сталь
Основні характеристики
Гарантійний термін (міс)
без гарантії
Країна реєстрації бренду
Нідерланди
Країна-виробник товару
Нідерланди
Загальні характеристики
Серія товару
Kitchen Line
Сфера використання
кухня
Одиниці виміру температури
цельсій
Потужність газу (кВт)
14.3
Тип газу
природний
Тип нагріву
газова лампа
Електро частина
Джерело живлення
газ
Номінальна напруга
220 В
Номінальна споживана потужність (кВт)
14,3
Потрібна установка електриком
Ні
Габарити товару всередині
Діаметр (мм)
280
У зв'язку з військовим становищем, наявність, ціну (комерційний курс може відрізнятися від офіційного або валютних аукціонів) та можливість відвантажень уточнюйте у менеджерів.
Цей товар може мати пошкоджену упаковку / використовувався на виставках або на майстер-класах / мати сліди експлуатації, незначне зношування, а також інші параметри уцінки або комплектації. Уточнюйте цю інформацію у менеджерів
ВАЖЛИВА НФОРМАЦІЯ!!! І НЕ КАЖИТЬ ЩО НЕ ЗНАЛИ!!!
- Особливі умови оплати:
- Накладним платежем до регіонів зони №1
- відправлення можливе після отримання завдатку в розмірі вартості доставки в обидва кінці. У разі не забору вантажу завдаток йде на компенсацію трансортних витрат.
- надсилання товарів вартістю до 5000грн. Понад - відправка по 100% передоплаті.
- Тільки за 100% передоплатою до регіонів зони №2
- Оплата за товари проводиться на рахунок, картку або через онлайн-сервіси без ПДВ на рахунок ФОП.
- Можливість продажу конкретоного товару цього бренду з ПДВ 20% уточнюйте у менеджерів
- Документи надаються в електронному вигляді через онлайн-сервіси. При необхідності відправлення в друкованому вигляді здійснюється із центрального офісу у м. Кропивницький.
- Накладним платежем до регіонів зони №1
- Відвантаження товару здійснюється на певні умови до певних зон:
- Зона відправлення 1. Регіони для відправлення післяплатою перевізником "Нова пошта", товари до 5000грн:
- Вінницька область
- Кіровоградська область
- Львівська область
- Черкаська область
- Хмельницька область
- Волинська область
- Рівненська область
- Івано-Франківська область
- Тернопільська область
- Закарпатська область
- Чернівецька область
- Зона надсилання2. Тільки по 100% передоплаті:
- Одеська область
- Дніпровська область
- Чернігівська область
- Харківська область
- Житомирська область
- Полтавська область
- Херсонська область
- Київська область
- Запорізька область
- Луганська область
- Донецька область
- Миколаївська область
- Сумська область
- відвантаження зі складу:
- Транспортна компанія - Нова Пошта..
- Формування замовлень здійснюється до 12.00, за умови 100% оплати або задатку.
- дні відвантаження зі складу в Київській, Дніпропетровській, Івано-Франківській. Кіровоградській, Закарпатській області - Понеділок-П'ятниця.
- дні відвантаження з офісу у м. Кропивницький - за наявності відвантажень не менше 3-5 одиниць (одному або різним клієнтам). Самовивіз за погодженням з менеджерами.
- дні відвантаження можуть бути скориговані, виходячи із ситуації в країні
- Зона відправлення 1. Регіони для відправлення післяплатою перевізником "Нова пошта", товари до 5000грн:
- У разі пошкодження посилки, претензії необхідно пред'являти у пункті видачі безпосередньо перевізнику, оскільки товар застрахований на повну суму, і відповідальність несе перевізник. У разі виявлення механічних пошкоджень після отримання, ні ми перевізник не розглядати не буде. Огляд та прийом товару здійснюється покупцем у момент передачі від транспортної компанії.
- Нова пошта, посилаючись на форсмажерні обставини, може відмовити у компенсації у разі пошкодження або втрати вантажу, навіть якщо він застрахований.