Пароконвектомат Hendi 224779 10xGN 2/1 ручне керування ел.
На складі
Ціна нового товару
336 692 грн.
Ви економите
150 489 грн.
- Виробник: Hendi
- Код товара: HE9021
Основні характеристики
Всі характеристики
Гарантійний термін (міс):
без гарантії
Країна реєстрації бренду:
Нідерланди
Країна-виробник товару:
Нідерланди
Пароконвектомат 10x GN 2/1 - електричний, ручне управління Hendi 224779
- Ідеальні для будь-якої кухні в ресторані, барі, їдальні – для випічки кондитерських та хлібобулочних виробів, м'яса, риби, птиці
- Завдяки наявності пари зберігається соковитість, консистенція, форма та колір продукту
- Пряма подача пари: упорскування води на вентилятор
- 5-рівневе регулювання парозволоження
- Проста панель управління
- Індикатори окремих функцій
- Корпус і камера гарячої шафи повністю виготовлені з високоякісної нержавіючої сталі AISI 304 li>
- Внутрішнє освітлення
- Дверцята з подвійним склом та ущільнюючою прокладкою
- Знімні напрямні в камері для GN 2/3, GN 1/1 або GN 2/1 залежно від моделі печі
- Приєднання до водопроводу ¾”, приєднання до каналізації: Ø30 мм
- Ручне керування
- Місткість камери: 10x GN 2/1
- Відстань між рівнями: 80 мм
- Кількість реверсних вентиляторів: 3
- Таймер 0 до 120 хв.
- Електромеханічний термостат +100°C до +260°C
- Потужність, кВт: 27,6
- Зовнішн ие розміри, мм: 995x995x(H)1210
- Вага, кг: 147,6
Основні характеристики
Гарантійний термін (міс)
без гарантії
Країна реєстрації бренду
Нідерланди
Країна-виробник товару
Нідерланди
У зв'язку з військовим становищем, наявність, ціну (комерційний курс може відрізнятися від офіційного або валютних аукціонів) та можливість відвантажень уточнюйте у менеджерів.
Цей товар може мати пошкоджену упаковку / використовувався на виставках або на майстер-класах / мати сліди експлуатації, незначне зношування, а також інші параметри уцінки або комплектації. Уточнюйте цю інформацію у менеджерів
ВАЖЛИВА НФОРМАЦІЯ!!! І НЕ КАЖИТЬ ЩО НЕ ЗНАЛИ!!!
- Особливі умови оплати:
- Накладним платежем до регіонів зони №1
- відправлення можливе після отримання завдатку в розмірі вартості доставки в обидва кінці. У разі не забору вантажу завдаток йде на компенсацію трансортних витрат.
- надсилання товарів вартістю до 5000грн. Понад - відправка по 100% передоплаті.
- Тільки за 100% передоплатою до регіонів зони №2
- Оплата за товари проводиться на рахунок, картку або через онлайн-сервіси без ПДВ на рахунок ФОП.
- Можливість продажу конкретоного товару цього бренду з ПДВ 20% уточнюйте у менеджерів
- Документи надаються в електронному вигляді через онлайн-сервіси. При необхідності відправлення в друкованому вигляді здійснюється із центрального офісу у м. Кропивницький.
- Накладним платежем до регіонів зони №1
- Відвантаження товару здійснюється на певні умови до певних зон:
- Зона відправлення 1. Регіони для відправлення післяплатою перевізником "Нова пошта", товари до 5000грн:
- Вінницька область
- Кіровоградська область
- Львівська область
- Черкаська область
- Хмельницька область
- Волинська область
- Рівненська область
- Івано-Франківська область
- Тернопільська область
- Закарпатська область
- Чернівецька область
- Зона надсилання2. Тільки по 100% передоплаті:
- Одеська область
- Дніпровська область
- Чернігівська область
- Харківська область
- Житомирська область
- Полтавська область
- Херсонська область
- Київська область
- Запорізька область
- Луганська область
- Донецька область
- Миколаївська область
- Сумська область
- відвантаження зі складу:
- Транспортна компанія - Нова Пошта..
- Формування замовлень здійснюється до 12.00, за умови 100% оплати або задатку.
- дні відвантаження зі складу в Київській, Дніпропетровській, Івано-Франківській. Кіровоградській, Закарпатській області - Понеділок-П'ятниця.
- дні відвантаження з офісу у м. Кропивницький - за наявності відвантажень не менше 3-5 одиниць (одному або різним клієнтам). Самовивіз за погодженням з менеджерами.
- дні відвантаження можуть бути скориговані, виходячи із ситуації в країні
- Зона відправлення 1. Регіони для відправлення післяплатою перевізником "Нова пошта", товари до 5000грн:
- У разі пошкодження посилки, претензії необхідно пред'являти у пункті видачі безпосередньо перевізнику, оскільки товар застрахований на повну суму, і відповідальність несе перевізник. У разі виявлення механічних пошкоджень після отримання, ні ми перевізник не розглядати не буде. Огляд та прийом товару здійснюється покупцем у момент передачі від транспортної компанії.
- Нова пошта, посилаючись на форсмажерні обставини, може відмовити у компенсації у разі пошкодження або втрати вантажу, навіть якщо він застрахований.