Пом'якшувач для води Hendi 230367 з байпасом 12л
- Виробник: Hendi
- Код товара: HE9230
Пом'якшувач води з байпасом (by-pass) - 12 л Hendi 230367
- Для регенерації застосовувати тільки нейодовану сіль
- Використовувати тільки для питної води
- Підходять для пом'якшення води для кофемашин, посудомийних машин, пароконвектоматів та льодогенераторів
- Завдяки своїм невеликим розмірам ідеально підходять для кафе та ресторанів
- Застосування високоякісних комплектуючих гарантує безвідмовну багаторічну роботу
- Оптимальний робочий тиск води: 1-2 бар
- Під час регенерації смоли можна використовувати підключене до нього обладнання, але вода, яка надходить до обладнання, - не пом'якшена
- Максимальне/ мінімальний тиск води: від 1 до 8 бар. li>Температура води на вході: від +4°C до +25°C
- Розмір труби: 3/8”
- Ємність: 12 l / 8,4 kg
- Розміри, мм: ø185x(H)500
- Вага, кг: 1, 5
- Виробник: HENDI (Нідерланди)
Пом'якшення води засноване на явищі іонного обміну, сутність якого полягає в здатності іонообмінних матеріалів поглинати з води позитивні іони кальцію та магнію, які відповідають за жорсткість води та є причиною утворення накипу. Після виснаження робочої обмінної ємності іонообмінної смоли вона втрачає здатність пом'якшувати воду і її необхідно регенерувати за допомогою розчину солі. .
У зв'язку з військовим становищем, наявність, ціну (комерційний курс може відрізнятися від офіційного або валютних аукціонів) та можливість відвантажень уточнюйте у менеджерів.
Цей товар може мати пошкоджену упаковку / використовувався на виставках або на майстер-класах / мати сліди експлуатації, незначне зношування, а також інші параметри уцінки або комплектації. Уточнюйте цю інформацію у менеджерів
ВАЖЛИВА НФОРМАЦІЯ!!! І НЕ КАЖИТЬ ЩО НЕ ЗНАЛИ!!!
- Особливі умови оплати:
- Накладним платежем до регіонів зони №1
- відправлення можливе після отримання завдатку в розмірі вартості доставки в обидва кінці. У разі не забору вантажу завдаток йде на компенсацію трансортних витрат.
- надсилання товарів вартістю до 5000грн. Понад - відправка по 100% передоплаті.
- Тільки за 100% передоплатою до регіонів зони №2
- Оплата за товари проводиться на рахунок, картку або через онлайн-сервіси без ПДВ на рахунок ФОП.
- Можливість продажу конкретоного товару цього бренду з ПДВ 20% уточнюйте у менеджерів
- Документи надаються в електронному вигляді через онлайн-сервіси. При необхідності відправлення в друкованому вигляді здійснюється із центрального офісу у м. Кропивницький.
- Накладним платежем до регіонів зони №1
- Відвантаження товару здійснюється на певні умови до певних зон:
- Зона відправлення 1. Регіони для відправлення післяплатою перевізником "Нова пошта", товари до 5000грн:
- Вінницька область
- Кіровоградська область
- Львівська область
- Черкаська область
- Хмельницька область
- Волинська область
- Рівненська область
- Івано-Франківська область
- Тернопільська область
- Закарпатська область
- Чернівецька область
- Зона надсилання2. Тільки по 100% передоплаті:
- Одеська область
- Дніпровська область
- Чернігівська область
- Харківська область
- Житомирська область
- Полтавська область
- Херсонська область
- Київська область
- Запорізька область
- Луганська область
- Донецька область
- Миколаївська область
- Сумська область
- відвантаження зі складу:
- Транспортна компанія - Нова Пошта..
- Формування замовлень здійснюється до 12.00, за умови 100% оплати або задатку.
- дні відвантаження зі складу в Київській, Дніпропетровській, Івано-Франківській. Кіровоградській, Закарпатській області - Понеділок-П'ятниця.
- дні відвантаження з офісу у м. Кропивницький - за наявності відвантажень не менше 3-5 одиниць (одному або різним клієнтам). Самовивіз за погодженням з менеджерами.
- дні відвантаження можуть бути скориговані, виходячи із ситуації в країні
- Зона відправлення 1. Регіони для відправлення післяплатою перевізником "Нова пошта", товари до 5000грн:
- У разі пошкодження посилки, претензії необхідно пред'являти у пункті видачі безпосередньо перевізнику, оскільки товар застрахований на повну суму, і відповідальність несе перевізник. У разі виявлення механічних пошкоджень після отримання, ні ми перевізник не розглядати не буде. Огляд та прийом товару здійснюється покупцем у момент передачі від транспортної компанії.
- Нова пошта, посилаючись на форсмажерні обставини, може відмовити у компенсації у разі пошкодження або втрати вантажу, навіть якщо він застрахований.