Настільна теплова вітрина GoodFood BM4G GN1/2хh100мм
- Виробник: GoodFood
- Код товара: HE40437
Настільна теплова вітрина GoodFood BM4G - це зручне та функціональне обладнання, призначене для підтримки тепла та виставлення готових страв на увазі у клієнтів у різних закладах громадського харчування. Ось деякі з її особливостей та переваг:
Особливості настільної теплової вітрини GoodFood BM4G:
- Універсальність: Вітрина призначена для підтримки тепла різноманітних готових страв, таких як піца, бургери, хот-доги, закуски, випічка, бутерброди та інші.
- Прозорі стінки: Прозорі бічні та фронтальні стінки вітрини дозволяють клієнтам бачити готові страви, що може сприяти збільшенню апетитності та стимулювати вибір.
- Регульована температура: Вітрина обладнана системою регулювання температури, що дозволяє підтримувати оптимальне тепло для різних видів страв.
- Освітлення: Вбудоване освітлення допомагає виділити готові страви та робить їх більш привабливими візуально.
- Просте обслуговування: Внутрішні полиці та піддони легко виймаються для зручного очищення та обслуговування.
Область застосування настільної теплової вітрини GoodFood BM4G:
Вітрина GoodFood BM4G знаходить своє застосування у різних закладах громадського харчування, де важлива демонстрація, підтримання тепла та приваблива подача готових страв. Це можуть бути кафе, ресторани швидкого харчування, пекарні, кав'ярні, буфети та інші місця, де потрібно виставляти готову продукцію на увазі відвідувачам.
У зв'язку з військовим становищем, наявність, ціну (комерційний курс може відрізнятися від офіційного або валютних аукціонів) та можливість відвантажень уточнюйте у менеджерів.
Цей товар може мати пошкоджену упаковку / використовувався на виставках або на майстер-класах / мати сліди експлуатації, незначне зношування, а також інші параметри уцінки або комплектації. Уточнюйте цю інформацію у менеджерів
ВАЖЛИВА НФОРМАЦІЯ!!! І НЕ КАЖИТЬ ЩО НЕ ЗНАЛИ!!!
- Особливі умови оплати:
- Накладним платежем до регіонів зони №1
- відправлення можливе після отримання завдатку в розмірі вартості доставки в обидва кінці. У разі не забору вантажу завдаток йде на компенсацію трансортних витрат.
- надсилання товарів вартістю до 5000грн. Понад - відправка по 100% передоплаті.
- Тільки за 100% передоплатою до регіонів зони №2
- Оплата за товари проводиться на рахунок, картку або через онлайн-сервіси без ПДВ на рахунок ФОП.
- Можливість продажу конкретоного товару цього бренду з ПДВ 20% уточнюйте у менеджерів
- Документи надаються в електронному вигляді через онлайн-сервіси. При необхідності відправлення в друкованому вигляді здійснюється із центрального офісу у м. Кропивницький.
- Накладним платежем до регіонів зони №1
- Відвантаження товару здійснюється на певні умови до певних зон:
- Зона відправлення 1. Регіони для відправлення післяплатою перевізником "Нова пошта", товари до 5000грн:
- Вінницька область
- Кіровоградська область
- Львівська область
- Черкаська область
- Хмельницька область
- Волинська область
- Рівненська область
- Івано-Франківська область
- Тернопільська область
- Закарпатська область
- Чернівецька область
- Зона надсилання2. Тільки по 100% передоплаті:
- Одеська область
- Дніпровська область
- Чернігівська область
- Харківська область
- Житомирська область
- Полтавська область
- Херсонська область
- Київська область
- Запорізька область
- Луганська область
- Донецька область
- Миколаївська область
- Сумська область
- відвантаження зі складу:
- Транспортна компанія - Нова Пошта..
- Формування замовлень здійснюється до 12.00, за умови 100% оплати або задатку.
- дні відвантаження зі складу в Київській, Дніпропетровській, Івано-Франківській. Кіровоградській, Закарпатській області - Понеділок-П'ятниця.
- дні відвантаження з офісу у м. Кропивницький - за наявності відвантажень не менше 3-5 одиниць (одному або різним клієнтам). Самовивіз за погодженням з менеджерами.
- дні відвантаження можуть бути скориговані, виходячи із ситуації в країні
- Зона відправлення 1. Регіони для відправлення післяплатою перевізником "Нова пошта", товари до 5000грн:
- У разі пошкодження посилки, претензії необхідно пред'являти у пункті видачі безпосередньо перевізнику, оскільки товар застрахований на повну суму, і відповідальність несе перевізник. У разі виявлення механічних пошкоджень після отримання, ні ми перевізник не розглядати не буде. Огляд та прийом товару здійснюється покупцем у момент передачі від транспортної компанії.
- Нова пошта, посилаючись на форсмажерні обставини, може відмовити у компенсації у разі пошкодження або втрати вантажу, навіть якщо він застрахований.